Re: Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Pátek Květen 18 09:18:33 CEST 2007

No, ja pocital podle datasheetu 0-3V ( na grafu TPC7 - napajeni 5V - to jde skoro az do 3V) - pro 10b ADC je krok 3mV, coz je 0.12dB.

Co se tyce tech 12b ADC uvnitr MCU, nasel jsem Cygnal, Silabs - ale clovek se pod 400 korun v kusovce nedostane, jak se zda.

Tedy to asi bude resit nejaky PIC nebo Atmel s 3V referenci. Ale jenom kvuli kompenzaci tech nelinearit na okraji mericiho rozsahu - jinak bych tam ten procesor nedaval :-)

Nicmene, (temer patecni) dotaz nadale trva - jaky je vas oblibeny operacni zesilovac, kteremu chodi vstup i vystup od nuly, nesumi mnoho a nema prilis velky offset ?

VP