STEP DOWN 10A s omezenim proudu (nabijec)

Petr King petr.king@atlas.cz
Pátek Květen 18 01:27:09 CEST 2007

Preji krasny den,
i kdyz je patek, verim, ze mi nekdo dokaze poradit...
Resim problem, jak nabijet clanky A123 z autobaterie. Pro neznale veci -
potrebuji konstantni napeti 9,9V a proud 6-7A. Ten by mel byt tedy
omezen. Ukonceni nabijeni probehne klesanim proudu az temer k nule.
Uvazujme, ze napeti autobaterie neklesne pod 11,5V spise 12V. Nemusi se
tedy jednat o prilis lowdrop zapojeni.

Linearni zapojeni by pri techto parametrech asi byl poradny radiator,
proto jsem uvazoval o pouziti stepdown... (pokud se mylim a stacilo by,
opravte mne)

Dokazal by mi nekdo doporucit vhodny obvod, pripadne upozornit, s cim se
budu pri techto proudech potykat? Vetsina IO je do proudu 3A, tlumivka
uz asi taky bude poradna.

Dekuji za kazdy nazor...
Petr