Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Květen 17 22:40:45 CEST 2007

> Ahojte,
>
> Mozna s tim procesorem to neni az tak spatny napad. Jen se mi nelibi, ze
> bezne dostupne MCU maji vetsinou maximalne 10b A/D prevodniky. Na tohle
> by to chtelo aspon 13bit. A to pak uz neni quick-and-dirty merak :-)
>
> VP

Tak som sa nad tym trochu zamyslal a vyslo mi nasledovne. AD8307 dava signal
od 0,25V do 2,5V co zodpoveda -74dBm az +16dBm. Ak to chcem merat 12 bitovym
prevodnikom, tak sa dostanem na rozlisenie cca 550uV teda 0,022dBm v
idealnom pripade. Budem vsak vzdy potrebovat obvody, ktore mi upravia vystup
toho detektora na plny rozsah mojho AD. Takze chyba mojej siete s OZ by sa
mala hybat niekde okolo 10uV-50uV. Myslim, ze tuto cast budete potrebovat aj
v pripade, ked budete merat bez mcu, kde je uvaha podobna, akurat sa pocita
s digitami. Istym sposobom by mohol pomoct aj kompromisny sposob kalibracie.

A.

Nechce sa Ti do kina, ale máš chuť  pozrieť si film?
http://filmy.zoznam.sk/