I2C, jak dlouha muze byt ?

Roman Vostřel vostrel@lit.cz
Čtvrtek Květen 17 22:19:10 CEST 2007

potreboval jsem spinat 2*80 elektromagnetu,bylo tam malo mista a hodne
dratu,tak jsem chtel elektroniku rozdelit na dve mista asi metr od sebe.
Na jedne strane klasika 51 metr kabelu a i2c expandery. Nepodarilo se me
rozume zarucit 100% spolehlivost te druhe poloviny za tim kabelem.Na
zarizeni bylo nekolik 3f motoru a kdyz se trefily do komunikace tak to
nekdy zapsalo kraviny. Zkousel jsem ruzne kabely,odruseni,rychlosti
komunikace a bez uspechu. Tak tam jsou dva procesory a RS485 a spokojenost.