RE: Odizolovaci kleste.

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Květen 17 18:57:58 CEST 2007

Tak jsme se dozvedeli jake kleste jsou nejlepsi , ted jeste dve informace
pro nas co to dodnes delame zubama (zatim mam vsechny).

1. Kde takovou vec maji nejlevneji?
2. Vazne to je tak uzasne a je nutne takovou vec kupovat, odizolovamam
obcas kabely typu UTP a jine signalove twist i netwist, pak bezne CYKY
a podobne do 2.5mm. Myslite ze je uziji?

Jeste bych to taky umel zubama, jenze co zacala stat rekonstrukce
zlomeneho zubu cokoliv od dvou tisic vyse si radeji koupim ty kleste
:-)

Ales Prochaska