Zosilnovač k FG

Peter Bosnak lajost@zoznam.sk
Čtvrtek Květen 17 11:48:07 CEST 2007

Mal som obavy,že mi niekto doporučí nejaký exotickejší integráč,ktorý
asi tu v Blave nedostanem len tak kúpiť.Myslel som,že ktosi odniekiaľ
vytiahne nejaký predzosilňovač k čítaču,alebo čosi také.Ideálny by bol
zosilňovač,ktorý by sa dal upraviť,aby mal frekvenčnú charakteristiku
opačnú,ako ten generátor.Druhá možnosť bola zosilniť všetko od nuly,až
na koniec pásma.Pri tých 20MHz by stačil i 1V.