Odizolovaci kleste.

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Květen 17 08:59:05 CEST 2007

Tyhle (nebo dost podobne) pouzivam a jsem celkem spokojen. Meli dve
provedeni podle prurezu vodicu. Kazde pokryje 4-5 prurezu, tak si
ujasnete, co pouzivate za draty.
Druhe mam (tusim Wieland) s koleckem na plynule nastaveni rozmeru. S tim
se obcas musi trochu laborovat. Jsou sice plastove, ale vypadaji
bytelne. Maji i vestavene stipacky, coz muze byt vyhoda.
Nastaveni delky odizolovani je u obou, ale pri trose cviku neni potreba.

Zdenek