(OT) Redakcni system ?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Květen 17 08:19:57 CEST 2007

Redakcni system je hrozne siroky pojem, zalezi na tom, co od toho ocekavate.
Ja osobne jsem pro jeden web nedavno zvolil Joomlu. Volba samotna mi trvala
cca dva mesice hrani si na http://www.opensourcecms.com/, kde je asi nejvetsi
shromazdiste vsech moznych CMS, krasne serazenych podle kategorii s moznosti
kazdy si ihned osahat na testovacim webu.
Dalsi cca dva mesice pak trvalo, nez jsem Joomlu pretvoril k obrazu svemu.
Ted uz jsem nastesti ve fazi, kdy jsem prekonal onu znacnou a nezbytnou
energetickou barieru a v klidu a pokoji vyuzivam vsech vyhod toho systemu.

Jakub Serych