software na simulaci log obvodů ...

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Květen 16 21:21:11 CEST 2007

je to naozaj jednoduche. Skusime jednoduchy priklad :-)
Prvky su v knizniciach ku ktorym sa dostaneme bud z menu "component"
alebo z bocneho panelu.
Su prehladne zoradene v knizniciach
genericke komponenty v:
- passive components
- active devices
- waveform sources
- digital primitives

a konkretne komponenty potom
- analog library
- digital library

a podobne. Vyberieme komponent a dame ho na pracovnu plochu. Tam sa
potom otvori ponuka s parametrami kde sa da vybrat konkretny model danej
suciastky (napriklad tranzistor).
Tie sa poprepajaju dratmi a hotovo :-) Potom treba zadefinovat typ
analyzy, vo vasom pripade asi najskor transient.
Otvori sa okno s parametrami analyzy, zadaju sa signaly, klikne run a
hotovo :-)
Otvorte si nejake priklady a pohrajte sa. Je to naozaj velmi jednoduche,
clovek ale musi mat nejake zaklady pocitacoveho modelovania obvodov aby
pochopil co vlastne ma chcet. Pripadne sa pytajte...
b.