Re: Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Středa Květen 16 16:36:29 CEST 2007

Zdravim, Balu,

situace se ma takto. Mam "sloni modul" hd-3438 a chci jej tam pouzit. A dokonce jsem ve svych zasobach vyhrabal i krabicku, do ktere to snad vsechno vejde. Chcic to jako quick-and-dirty merak, zapojit a merit.

Chci to pouzit prave na mereni do cca 10W - ale i na male hodnoty okolo mV. Ten atenuator se uz nevesel na skener a je tam na vstupu odpor cca 20kOhm - ztrata by na nem mela byt 80mW.

Mozna s tim procesorem to neni az tak spatny napad. Jen se mi nelibi, ze bezne dostupne MCU maji vetsinou maximalne 10b A/D prevodniky. Na tohle by to chtelo aspon 13bit. A to pak uz neni quick-and-dirty merak :-)

VP

#