Jaky operacni zesilovac k AD8307 ?

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Středa Květen 16 14:51:21 CEST 2007

Zdravim forum a predem se omlouvam za prilohu.

Ziskal jsem AD8307 a chci ho pripojit k LCD voltmetru s ICL7106. Takze jsem si zatim na papire vymyslel schema viz priloha.

Bude to meric VF napeti ( kalibrovany v dBm - 50Ohmu bude externich) s Rvst cca 20kOhm a rozsah 1mV - 40V efektivniho napeti.

Ted je otazka - jestli to bude fungovat, jak predpokladam. Mate nekdo "v kapse" nejaky levny OZ, ktery chodi na 9V a chodi od Vdd (zde pritomne 0V) jak na vstupu tak i na vystupu (hlavne pro ten prvni oddelovac) ?

Jeste mam navrh na neinvertujici zapojeni - to by mozna bylo o neco priznivejsi, ale problem s OZ zrejme totozny.

Diky predem za navrhy,
VP