Leptanie FeCl3 vs. HCl+H2O2 (Was:co se deje s chloridem)

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Květen 16 14:26:53 CEST 2007

 16.5.2007, 14:16:14

Kdyz jsme u tech veselych historek z nataceni...
To jsem takhle jednou sel tyrat telo do telocvicny. Pri prevlekani v
satne mi sice bylo divne ze moje sportovni tricko je podezrele vlhke,
ale usoudil jsem, ze jsem predesleho dne jen spatne zabalil mokry
rucnik do igelitu, a od nej to tricko navlhlo.
Oblecu tedy vlhke triko a hura na mucici nastroje.
Za chvili mne zacala svedit kuze na ramenou, pak na zadech a pak i na
brise.
Zarputile jsem cvicil dal.
Pak zacala svedit vic, pak jeste vic a pak uz to skoro palilo.
Ponekud zmaten nastalou situaci jsem skoncil pod sprchou.
Teprve doma jsem zjistil ze lahev 30% peroxidu kterou jsem ten den
koupil mela spatne tesnici uzavet a unikajici kapalina se pekne vsakla
so tricka.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz