Leptanie FeCl3 vs. HCl+H2O2 (Was:co se deje s chloridem)

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Květen 16 14:04:08 CEST 2007

Saša Svobodová napsal(a):
> Hezký den,
>
>     dneska leptám v chloridu, času je dost a nesmrdí to tolik. Je to věc
> názoru. No ale pokusy jsem dělala to zase ano. To jsem ještě plošáčky
> malovala acetonovou barvou a hezky široké. Takže nic nehrozilo. Dostala
> jsem radu že se dá leptat v kyselině a peroxidu. Nu což, koupila jsem
> kyselinu a peroxid. Kyselina něco kolem 90% (tuším, je to už moc a moc
> dávno, ještě na střední škole) a peroxid 30%. Míchání 1:1 bez vody ...
> to se děli věci :-))))

To ja jsem to udelal podobne, ale jeste jsem nad tim mel ze zvedavosti
hlavu a ziral na to. Druhy den jsem nemohl od tech vyparu mluvit, asi 3
dny. A kdyz jsem si z horskeho slunicka za 14 dni uhnal jeste zanet
spojivek, tak o me rodice zacali mit celkem strach. Chce to dodrzovat
nejakou bezpecnost prace. A do koupelny s chloridem a nicim jinym uz
nemuzu, je tam po me na vecnost zluta skvrna od chloridu. Hold kdyz je
clovek sikula.  ;-)

Tosa