venkovní kabel rs485

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Květen 15 14:31:04 CEST 2007

RS485 po CMFM kabelu funguje za vsech, i nemoznych podminek na dlouhe
vzdalenosti absolutne bez problemu.
Ma timto kabelem, konktretne CMFM5x0.5 linku cca 300m a na ni je asi 18
zarizeni. Ty linky jsou takto 2 vedle sebe a ridi to cele jedno PC pres
2 COMy. Kabel je tahany po budove a pak lankem vzduchem. Na konco jsou
ochrany (bleskojistky a transily). Jede to takto nekolik roku bez problemu.

Martin Hanek