IO pro rizeni motorku

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Květen 15 14:09:26 CEST 2007

Zdravim,

> Neznate nejaky IO pro rizeni motorku. Proud tak do 1A spis polovina .
> Napajeci napeti 5V ale nevadilo by kdyby umel vic a mel vstupy TTL .
> Predstavuju si neco jako integrovany mustek ale jen spinaci, nemusi
> to umet omezeni a mereni proudu a pod.
>
> Chci s tim spinat maly uhlikovy motorek s prevodovkou - bude se tocit
> na obe strany.

jeden IO neznam, ja pouzivam 2x Si4532ADY + 2x TC4427, ve starsi
verzi misto 2x TC4427 1x CMOS 4504
<http://duch.cz/mp/tmp/spejbl_hmost.pdf>

Jinak dobre zvazte, zda tam nedat i mereni proudu, drive jsem ho tam
nemel a litoval jsem. Je to vyborna vec, jednak se tim da udelat
ucinna sw pojistka proti pretizeni, za dalsi se to hodi pro
odhadovani zateze atd.

ZdraviM.P.