Re: venkovní kabel rs485

Dee Jay deejay@email.cz
Úterý Květen 15 13:42:45 CEST 2007

CMFM dvoudrát je poměrně hodně zatwistovaný a dobře zastíněný  -  nikdy s
tím nebyl problém,odzkoušeno asi na 700metrech ...
(i Profibus asi 3 km přes opakovače )
v několika desítkách aplikací,jinak bych to nenabízel. Pokaždé omotaná
fabrika - registry,koryta,závešáky ....
Oproti tomu myslím ,že kabely pro EZSky (mutace kabelu SYKFY) se do tohoto
prostředí vůbec nehodí - mechanická odolnost je mizerná
a tam kde vede i jiná kabeláž to bude první co bude utrženo.

DJ

----- Original Message -----
From: "Martin Persich" <persich@transcon.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 15, 2007 1:27 PM
Subject: Re: venkovní kabel rs485

Mozna by sel pouzit nejaky kabel puvodne urceny pro EZS - byvaji v kombinaci
ruznych prurezu a jsou twistovany
(vetsi EZS bezi take na RS-485 a posilaji si napajeni). Zkuste projit
nabidky firem dodavajici systemy EZS.
Nejake kabely jsou i v katalogu  www.kabloelektro.cz

CMFM urcite twistovany neni, jen ma veschny draty dohromady mirne zkroucene.
Kdyz jsem doporuceni CMFM poprve videl, musim priznat, ze se mi zjezily
vechny chlupy - odporuje to vsem doporucenim a zdravemu rozumu.
Ale pripoustim, ze za urcitych podminek a mensich vzdalenostech to muze
naprosto bez problemu spolehlive fungovat.

Martin. persich@transcon.cz