Leptanie FeCl3 vs. HCl+H2O2 (Was:co se deje s chloridem)

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Květen 15 12:52:26 CEST 2007

 15.5.2007, 12:48:29
Vim. V drogeriji na Orli, ale neco mi rika ze to mate do Brna trochu
daleko.
U kyseliny dusicne je treba rozlisovat mezi "normalni" cca 60%, tu
koupite bezne, a vysoce koncentrovanou cca 96%, ta se obtizne skladuje
a uziva se do nitracnich smesi, proto bezne v obchodech neni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz