Novy operator Ufon a jeho HW

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 15 11:34:10 CEST 2007

Datovy limit me nepali - objemy budou docela male.

S tim GPRS jsem zatim vahal a zatim ani nemam prehled jake jsou moznosti
reseni - jak se resi pokud potrebuji mit pripojene zarizeni na LAN? Mam
doma k dispozici Siemens ME45, ktery fungoval velmi dobre - jeden cas
jsem mel pres nej celou domacnost - to ale bylo pomoci maleho servriku s
IPCOOPem coz je moc velky kanon - potreboval bych jen nejaky router co
umi udrzet spojeni pres GPRS a na druhe strane z nej kouka LAN.

Musi to byt, ale spolehlive - nemuzu tam jezdit nahazovat pripojeni. :-)

RadekCX - http://www.cncnet.info