Další oprava skeneru

Úterý Květen 15 09:19:18 CEST 2007

Hezké ránko,

    protože vrzání skeneru při práci už dosáhlo únosného maxima,
rozhodla jsem se jej rozebrat a namazat potřebná místa. Při zkoušce bez
horního skla všechno běželo sotva slyšitelně, ale po celkové montáži to
zase vrže, ne tolik jako před tím, ale vrže. Mám podezření na dotykové
plochy snímací hlavy a skla. Je tam taková bílá hmota, trošku měkká ale
i kluzká.

    Napadá prosím někoho jak "namazat" tyto plochy tak, aby to nevrzalo
a přitom se sklo zespoda neumazalo?

    Předem moc děkuji.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz