DVB-T prijimac (otazky zaciatocnika) :-)

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Květen 15 08:27:59 CEST 2007

Z STB to jde do TV jako videosignal klasicky SCARTem. Kupovat TV s DVB-T IMHO
neni rozumne. Jeste v CR ani neni uplne prepnuto do DVB-T, a uz se horecne
mluvi (a take napriklad v Praze na 64. kanale uz realne zkousi) vysilani v
MPEG4.

Jakub Serych