OT: Zahada lietajuceho istica

Slavomir Tomascik stomascik@gmail.com
Úterý Květen 15 00:43:17 CEST 2007

Zdravim vospolok,

   dnesny (uz vcera) vecer bol doost divny. Ked som zapol doma
PC, tak vyletel istic na zasuvky (PC zapinam predlzovackou s
vypinacom - stalo sa to zapnutim vypinaca na predlzovacke). Mam
2 PC spojene poc. sietou cez switch, a switch je napojeny na
dalsi, proste taka mala veziakova pocitacova siet. Jeden PC je
standardny a druhy notebook. Pred tou nehodou bol notebook
zapnuty a isiel normalne. Po nahodeni istica switch nevedel
chytit linku, siet nefungovala. Odpojil som teda PC od poc.
siete, a skusmo zapol znovu - nabehol. Tak som zobral meraciu
hracku, zacal merat. Nezistil som nic podstatne, co by snad
mohlo istic vyradit ani voci zemi, ani voci switchom navzajom
(max. tam bolo cca 4V na 20V AC rozsahu - co moze byt aj subeh
siete so silovymi vodicmi vo veziaku). Po asi pol hodinke, ked
bolo odpojene napajanie switchom, vsetko bezi ako ma.
   Nemate niekto typ, netusite co by to mohlo byt? Pretazenie
sposobene zapnutim PC asi velmi nie - malo to neaku spojitost s
poc. sietou. Aj ked sa to stalo prvykrat, rad by som takyto
nevyspytatelny stav odstranil, a nenapada ma, coho sa este chytit.

Dakujem za tipy co este pozriet,
Slavo T.