Oprava scanneru

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Květen 14 21:14:57 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 14.5.2007 od Dee Jay:

> pokud vim vybojka obvykle ve scanerech umira nejcasteji (dokonce to
> je v manuálu napsané) - mam doma umax astra 610P v praci se rusila
> 610S tak sem si hned do zasoby vykuchal mechaniku a vybojku.

Nekde tu mozna mam nejakou vybojku, kdyz jsem rozebiral novy scanner
na soucastky...

> Jasne 610P je pouze pararelni a tudiz pomaly 610Ska je SCSI ,ale
> nekdo stihnul kartu ztratit :-(

To je ocesany SCSI radic, bezi to na kazdem SCSI radici. Jinak ja tu
mozna nejakou starou SCSI kartu z Umax 1220 mam.

> v praci ted mame usb Canona a tam cekam ze bude brzy po nem -
> nahrivani trva desne dlouho, u nového to bylo pár sekund ted už
> minuty - i když nechápu jak ten scanner to zahřívání detekuje.

Obvykle si scanner pri zahrivani snima svit vybojky svetelnym cidlem,
jestli uz to je a nebo ne...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem