pul OT: Pripojeni k internetu - Irsko - Cork

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Květen 14 16:24:33 CEST 2007

Spolužák (tedy bývalý samozřejmě) je v Irsku a píše doslova "podle mě
získat internet bylo to nejtěžší co jsem v Irsku zažil, trvalo to 2,5
měsíce" a "ať sem nejezdí, je tady zima, všechno je drahý a lidi jsou
bez mozku, ale Cork je hezký město" ;-)

GPRS bez limitu na předplacenku nemaj, jen měsíční paušál, smlouva na
rok a je to docela drahý.

P.K.