DVB-T prijimac (otazky zaciatocnika) :-)

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Pondělí Květen 14 07:53:19 CEST 2007

Dobry den,

moje skusenosti s malou antenkou bez zosilnovaca:
1. BA Dubravka - priama neviditelnost (krizom cez panelak) na Kamzik: nic
2. Erfurt - zase priama neviditelnost, antena musi byt na okne, chytam
odrazeny signal, to uz ide. Tu by sa zisiel zosilnovac.

Antenu som si robil sam z 1,5mm drotu, typ motylik, dlzka jednej strany
lambda/4. Kedze DVB-T je vysielane (skoro) tak isto ako analog, netreba
ziadnu specialnu antenu. Ta "specialita" byva vacsinou to, ze v tej
izbovej antene je aj zosilnovac.

Richard Kaliciak