Hw-list Digest, Vol 31, Issue 36

Libor libor@netron.cz
Neděle Květen 13 12:33:34 CEST 2007

neni cas ;-)  chemii se uz par let nazabyvam  a k leptani jsem pouzival
HCl + perox, takze tu reakci znam dokonale, chlorid zelezity nebyl kdysi
tak dostupny jako vyse zminene leptadlo ;-) , to znamena peroxid  H2O2
oxiduje med na oxid mednaty , za vzniku vody, nooo as oxidem mendatym,
si uz HCL snadno poradi.

Ale kdyz to vezmu logicky : , pokud mam FeCl2  a zahreju ho za pristupu
kysliku, tak mi muze vzniknout Fe2O3 a uvolneny chlor se navaze na
zbytek. Ale cesty chemicke jsou nevyzpytatelne.

Pokud ho zahrejete ve vakuu, tak bude stale zeleny.

LK