Re:elektro ventil

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Květen 13 11:12:02 CEST 2007

Domnivam se ze v servomotorku je - tedy jestli jsem se dival
na to spravne schema - elektromotor jednofazovy s kotvou nakratko
nebo mozna synchronni se dvema stejnymi vinutimi a motorovym
kondenzatorem. Napajeci napeti se pripoji strednim vodicem
na jeden vyvod, druhy vodic se prripojujr na jeden ze zbylych vyvodu,
podle toho se urcouje smer otaceni. Vinuti co je pripojeno na vyvod
co neni zrovna pripojeny na napajeni funguje pres ten kondenzator
jako pomocna faze.
Takove zapojeni je treba tady
http://www.atas.cz/files/FCJ4C_FCT4C.PDF