algoritmus

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Květen 13 09:50:59 CEST 2007

Ahoj,

ja osobne si myslim, ze hladat funkciu, ktora zavisi od a,b asi nema zmysel,
nakolko je tato definovana vzdy na nejakom intervale a vysledok je
pravdepodobne dany tiez nejakym cislom na tom intervale, takze v principe sa
jedna o funkciu nespojitu.

Myslim si, ze najrychlejsi sposob ako ziskat hodnotu f(a,b) je napisat si tu
tabulku do pamati. Z vasho zadania vyplyva, ze mate dvojrozmerne pole s
indexom pre a od 0...9 a b 0...2. Prepocet vstupnych hodnot a,b na indexy sa
da urobit velmi jednoducho a elegantne porovnanim. Potom uz len indexujete a
mate prislusnu hodnotu, ktoru s c mozete porovnat. Rychlejsie to spravit asi
nepojde.

A.