Kam s nim... Olympus C-2100UZ

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Květen 13 08:00:30 CEST 2007

Mam tady uz skoro rok ve skrini vyse uvedeny fotak, ktery skvele a bez
problemu funguje, ale vzhledem k nedostupnosti SM karet je naprosto k
nicemu. Karty mi zacaly cca pred rokem odchazet - nedoulozene obrazky,
najednou plna karta apod. Nejdriv jsem myslel, ze blbne fotak, ale kdyz
mi v te same dobe prinesl uplne stejne naborenou kartu i kolega v praci
(take z Olympusu) tak jsem zmenil nazor. Je zajimave, ze karty zacaly
odchazet uplne vsechny jak kdyby se jednalo o epidemii.

Takze ted resim co s fotakem. Konverze na web kameru/fotak neni take
idealni neb vetsina SW s timhle fotakem funguje tak na 10% (a to jeste
tak, ze tech 10% je 100% funkcnost a zbyvajicich 90% je 0% funkcnost -
vetsinou se ani nedetekuje).

Idealni resenim by byla treba nejaka konverze SmartMedia/SD karta, ktera
by i mohla couhat z fotaku - nechal bych si tenhle fotak na nejake
staticke foceni nebo bych ho namontoval do astrodalekohledu - stejne uz
jsem koupil jiny fotak na bezne foceni. Nebo ma enkdo nejaky jiny napad
jak jej vyuzit? Rozbrat jej nechci dokud je plne funkcni.

--
Radek Vicek