elektro ventil

Rollfree rollfree@volny.cz
Sobota Květen 12 14:05:09 CEST 2007

Kdyz jsem pred nejakou dobou musel resit podobny problem, tak jsem
nakonec vzal bezny kulovy ventil, sundal mu paku a misto ni tam
pripojil prevodovy motor od Automatizace Bor.

Pokud najdete nejake jine elegantni a levne reseni, dejte pak prosim vedet.

rollfree

Dobrý den,
sháním elektroventily na řízení průtoku v klasickém vodovodním potrubí v
domě. Jde o náhradu klasických kohoutků (takže nestačí dvoupolohová
regulace). Poradí mi někdo? Snažil jsem se, ale asi hledám blbě... Pokud
možno, něco levnějšího (nejlíp do 1000.- za kus) a ovládání ideálně do 24V.

Díky za případné tipy
R. Hořínek