Konverzia Orcad 3.20 suborov do niecoho pouzitelneho?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Květen 12 10:30:10 CEST 2007

Ahoj,

ja by som skusil asi nejaku starsiu verziu OrCadu pod Win. Ale myslim si, ze
bude potreba asi k tomu vsetky kniznice, s ktorymi tie schemy boli robene,
inak budu asi problemy pri nacitani.
Inak kdesi na www bola nejaka firma, ktora ponukala konverzne programy na
prevody PCB a SCH medzi roznymi formatmi a systemami. Zial www-adresu si
napamatam.

A.