[OT] Jak smazat nesmazatelny adresar ?

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Pátek Květen 11 20:28:02 CEST 2007

zoodiskus@vol.cz napsal(a):
> Po nejakem updatu mi na HDD (NTFS WinXP) zusatali dva adresare s podadresari
> Update do kterych se nejde dostat a ani nejdou smazat, pordite co s
> tim, respektive vim co s tim, ale zajimalo by zda existuje nejaky sw,
> ktery by dokazal rici proc to nejde a dokazal to smazat bez ohledu na
> nazor WinXP.
>
> Dekuji

Bezkonkurenční softík "Unlocker" ... může vytvořit zástupce do menu
odeslat na kontextové menu pravého myšítka a následně vyhodí seznam
procesů, které si daný soubor/adresář uzamkly. Následně nabízí možnosti
jako odemknout vybraného nebo všechny procesy, sejmout daný proces, nebo
prostě automaticky vše odemknout a případně smazat. V případě problémů
či nemožnosti odemknutí souboru nabízí možnost automatického mazání po
restartu před spouštěním mnoha systémových procesů. Prostě dokonalá
věcička a zadarmo.

T.V.