OT: Poradite nejaky soft na automaticke snimani fotek z kamery na linux server?

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Květen 11 20:19:11 CEST 2007

Take dekuji - zkusim to nasypat do APT-GET - ja mam na serveru hodne
orezane Ubuntu a tak jsem tam ani nic nepoustel a druhej server na
pokusy jsem momentalne zapujcil. Jeste jednou dik.

Radek Vicek