Ceny osciloskopu v USA a Evrope

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Květen 11 19:38:21 CEST 2007

Ahoj,

precital som si celu diskusiu k tejto teme. Ja osobne by som nad 20% asi moc
nerozmyslal. Pokial by som mal firmu, tak by som si to kupil. Vedie ma k
tomu uvaha, ze si to mozem dat do odpisov a po nejakom case sa mi ten
osciloskop vrati a potom hlavne to, ze mi to ulahci pracu. Teda vlastne ten
osciloskop si na seba zarobi sam.

Potom to ma aj inu rovinu, a to napr. spolocensku.

Pokial by som si ho mal kupit len na bastlenie vo svojom volnom case, bez
toho, aby z toho bola aspon nejaka koruna, tak potom by som urcite hladal
sposoby, kde usetrit co najviac.

A.

p.s.: Ked ste zacal rozoberat osciloskopy, neviete kde by sa dalo zohnat
toto v 100MHz verzii a co by to mohlo stat? Na moje bastlenie vo volnych
chvilach by mi to stacilo.

WENS 840, Osciloskop + DMM, 40MHz, 2Ch, FFT, TRMS ručný
http://www.sos.sk