OT: Kvíz na pátek

Pátek Květen 11 13:00:45 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    tak já vás už nebudu dále trápit a řeknu co to je.

    Je to *padáčkový regulátor* a ten motorek právě pohání ten padáček.
Zvedá jej a spouští zase dolů.  To skleněné je skutečně rtuťové prasátko
a je to výstup celého regulátoru. Je dimenzované na 6A/250st nebo
3A/250Vss Jinak měřící ústrojí je klasické s otočkou cívkou a velikým
magnetem. Takže krom motorku, otočné cívky, předřadného odporu měřící
cívky a rtuťového prasátka je to jen mechanika, elektrické jsou jen
čtyři věci :-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186