Dekodovaci program DCF pre x51

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Květen 11 11:23:46 CEST 2007

ano, jednak tym sledujem to, ze si chcem pocvicit programovatelnu logiku na niecom uzitocnom :-P (verzia 2 dosky s Virtex4 pride na debugovanie o 2-3 tyzdne). Druhy problem je ze programovat neviem, takze ak by mi niekto dal program v assmebleri, tak by som ho este zvladol upravit tak aby vysledok nasypal do pozadovaneho registra. Napisat ho ale od zaciatku neviem :-)
b.