Dekodovaci program DCF pre x51

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Květen 11 11:01:21 CEST 2007

jj, akurat ma to napadlo a zacal som si kreslit state machine. Za clanok chcu jednu libru a pristupne su len nejake programovacie subory ktore netusim k comu patria :-)
Idem sa v tom trochu povrtat. Ale nebranim sa ani tomu ze si to do CPLDcka naprogramujem sam, len by som potreboval trochu prediskutovat algoritmus ako na to. Zatial ma napadli dva citace, jeden bude pocitat dlzku nuly, druhy dlzku jednotky. Oknovy komparator bude vyhodnocovat dlzku pulzu. Citace sa budu resetovat dosiahnutim urciteho stavu citaca druhej urovne aby sa obmedzili glitche.
Povedzme ze mame nulu, citac dlzky nuly pocita, prejde sa do jednotky, citaju obidva citace, ked jednotka dosiahne povedzme 5ms tak sa citac nuly zastavi a state machine prejde na vyhodnotenie dlzky nuly. Podla toho by sa mala dat zistit poloha v ramci minuty.
Citac jednotky by fungoval rovnako a po vyhodnoteni prechodu 1->0 dcf signalu by sa podla zmeranej dlzky pulzu zapisala do posuvneho registra 0, 1, alebo reset.
Nejake nazory?
b.