MiniIce

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Pátek Květen 11 06:39:06 CEST 2007

Dobrý den.

Tak jsem si včera postavil MiniIce publikované na stránkách mcu.cz .Jelikož se ale nedá z těchto stránek stáhnout bootloader, stáhnul jsem si jej od nějakého rusa, který měl na svých stránkách kompletní kopii stránky z MCU.
Bootloader jsem nahrál do proc a nastavil fuse bity. Připojil jsem  Ice k AvrProg a sw desku vidí ale:

1. AvrProg detekuje procesor jako ATMEGA163 - je tam ATMEGA16 (AvrProg je z AvrStudia 4.12.460)

2. Nahrávání fw se rozběhne ale  při verifikaci to zařve chybu hned na prvním byte paměti (je tam 0xffff). Může být chyba v tom loaderu? Nemáte někdo leader z Kosťových stránek?

Poraďte prosím kde bych měl hledat chybu?

Diky
Horký Aleš