Ceny osciloskopu v USA a Evrope

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Květen 10 20:18:32 CEST 2007

 10.5.2007, 20:10:00
Treba proto ze ani ceske firmi nepracuji zadarmo. Smlouvy mezi
vyrobcem a prodejci/autorizovanym servisem byvaji ruzne.
Firma u ktere jsem pracoval je prodejcem/autorizovanym servisem
nekolika japonskych znacek pro CR.
Smlouvy jsou postavene tak ze vyrobce zarucni opravy nikterak nehradi,
pouze zdarma vymenuje vadne dily, ale ostatni naklady na zarucni zasah
je potreba zaplatit z prodejni marze daneho vyroblu. Proto jsme
zarucni oravy provadeli pouze na pristroje prodane nasi firmou a jine
pristroje, stejneho typu ale prodane konkurenci, nebo individualne
dovezene jsme opravovali pouze za penize.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz