Servopohony ke klapkam ?

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Květen 9 17:30:41 CEST 2007

Posilal jsem to uz jednou, ale nejak to nedorazilo, takze jeste jednou :

K maximalni spokojenosti pouzivame pohony od Automatizace Bor.
Pouzivame prevodove motory, rozhodne bez napajeni polohu udrzi
silou skoro medvedi (u pomalobeznych pohonu je prevodovy pomer
tak vysoky, ze drzi opravdu spolehlive).

Ceny maji priznive a jsou vstricni.

Delaji treba i pohony klapek :
http://www.regulace.cz/CZ/AP/ap_rkk.html

rollfree