RE: Auto nabíječka

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Středa Květen 9 10:14:08 CEST 2007

Caues,mozna trosku odbocim,ale potreboval bych radu.akorat nabijim baterku z auta a at osolim nabijecku jak chci,tak na budiku je jen 0,5A .Uvazuju,ze bude asi nabijecka v haji,tak bych chtel postavit novou.Libi se mi reseni z ATX zdroje,protože tech par doma mam;) Kdyby se tedy naslo zapojeni,byl bych vdecen.

Quasimodo
ICQ:104722051