Doporucte soucastky?

k.novo k.novo@seznam.cz
Středa Květen 9 00:38:18 CEST 2007

Proboha jen ne dalsi MCU, uz takhle tam jsou dva :-).
Za normalnich okolnosti bych nevahal a pouzil napriklad neco z rady AD53x4 od Analogu, je to 4xDAC v 10pin SMD s cenou pod 2$, nicmene si to chce postavit par lidi i soukrome tak jsem chtel neco bezne dostupneho.

LT1013 lze u chobota koupit tak v DIPu a to spise vyjmecne, to tam snad rovnou muzu nechat OP727, coz je "lepsi" nahrada tehoz od Analogu a mam ji pouzitou v puvodnim zapojeni.

Aha pardon, Vy ste chceli viacnasobny D/A, nie A/D,...

Neposluzil by nejaky MCU s viacerymi PWM + filtre? Napr. ATtiny2313 ma
4x PWM + SPI (aj rezim I2C) + napr. USART

Vyhodou je dostupnost a cena, nevyhodou je nutnost si napisat program.

miro