Atmel ISP89

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Úterý Květen 8 20:58:57 CEST 2007

Problem neni doplnit do pocitace USB, mam dojem ze zakladni deska to na sobe
dokonce ma, jen k tomu pripojit draty. Jako krajni reseni bych ho
zprovoznil. Problem je jak to chodilo - nechodilo pod win98. Kolega to kdysi
pod 98 rozjel, ale bylo to dost namaha. Takze pro me je fakt jednodussi
pripojitneco do comu, ktery je na vsem, i na novych pocitacich. sned jen u
nekterych laptopu chybi, ale tam se to vzdycky da udelat pres USB.
Andel

----- Original Message -----
From: "JD" <jirkonf@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 08, 2007 8:38 PM
Subject: Re: Atmel ISP89

Pokud je problemem jen absence USB na tom starem PC tak me napadaji 2
celkem jednoducha reseni
- koupit PCI kartu s USB (pozor na problemove chipy na nekterych
kartach, nedoporucuji nic s VIA ani ALI, doporucuji NEC)
- sehnat jiny stary pocitac ktery USB ma, me se tu vali trebas nejake
P1/166 (deska+proc+mozna i ram) ktere USB ma, muzu za nejakou cokoladu
venovat, ale pouze pokud si pro to prijdete (Brno), posilat to nekam
postou by bylo urcite drazsi nez sehnat podobny srot v miste Vaseho pusobeni

JDrozd