Auto nabíječka

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Květen 8 20:49:32 CEST 2007

Navrhol a urobil som si nabijacku z ATX zdroja. Jednoduchsie zapojenie,
ako to, co vyslo pred casom v AR. Lepsie som vyuzil moznosti TL494.

Parametre:

- vystupne napatie pri neuplatneni prudoveho obmedzenia: 14,4V
(nastavitelne trimrom)
- prudove obmedzenie nastavitelne plynulo potenciometrom od cca 0,5 do
6A.
- indikacia nabijacieho prudu 12-timi LED (po 0,5A)
- ochrana proti prepolovaniu: jednoducho poistkou (+ indikacia LED)

Ma to ale jednu chybu: nemam to zatial poriadne zdokumentovane. Schemu
uz aku-taku mam. Mozno by som ju dokazal za 2-3 dni po veceroch
dotiahnut a vystavit.

miro