Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)

Saša Svobodová sasa.svobodova@centrum.cz
Úterý Květen 8 20:34:14 CEST 2007


Hezký večír,

    to je různé. Pokud to jsou návěstidla autobloku, tak ta jsou po 
přibližně kilometr. Plus mínus pár metrů. Pokud to je klasická 
hradlovina, tak to bývá i několik kilometrů a někdy není mezi stanicemi 
nic. Prostě se vlak pustí na trať a pak se čeká až dojede. To je na 
tratích s menším provozem.

    Jak to je tady nevím, neznám to tam. Ve Zlíně jsem nikdy nebyla a 
asi nikdy nebudu (a na Tesáku je stejně furt napsáno Slovan Gottwaldov 
;-) )  Ale návěstidla tu nejsou od toho aby zachraňovala situaci, pokud 
je potřeba vlak zastavit hned dělá se to jinak. Od toho tu jsou 
radiostanice nebo TRSka (což je také radiostanice) případně ruční návěsti.

Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje


					Saša K. Svobodová



*****************************************************************

          web: http://www.sasa.monty.cz

         mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz
 mobilni mail: svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz

          ICQ:  260 344 186

*****************************************************************



Milan Mlynarčík napsal(a):
> Ja síce nemám príliš vedomosti o železnici, no tiež si to tak predstavujem.
> Ako asi nahusto bývajú vedľa kolají tie signálne svetlá ? (tak +/- autobus).
> Ak by boli bez zbytočného otálania ich príslušne prepli, asi by sa nič
> nemohlo stať. Predsa Zlínsko nie je na Sibíri, aby z jednej dediny do druhej
> boli stovky kilometrov.




Další informace o konferenci Hw-list