Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)
Saša Svobodová
sasa.svobodova@centrum.cz
Úterý Květen 8 20:34:14 CEST 2007
Hezký večír,
to je různé. Pokud to jsou návěstidla autobloku, tak ta jsou po
přibližně kilometr. Plus mínus pár metrů. Pokud to je klasická
hradlovina, tak to bývá i několik kilometrů a někdy není mezi stanicemi
nic. Prostě se vlak pustí na trať a pak se čeká až dojede. To je na
tratích s menším provozem.
Jak to je tady nevím, neznám to tam. Ve Zlíně jsem nikdy nebyla a
asi nikdy nebudu (a na Tesáku je stejně furt napsáno Slovan Gottwaldov
;-) ) Ale návěstidla tu nejsou od toho aby zachraňovala situaci, pokud
je potřeba vlak zastavit hned dělá se to jinak. Od toho tu jsou
radiostanice nebo TRSka (což je také radiostanice) případně ruční návěsti.
Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje
Saša K. Svobodová
*****************************************************************
web: http://www.sasa.monty.cz
mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz
mobilni mail: svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz
ICQ: 260 344 186
*****************************************************************
Milan Mlynarčík napsal(a):
> Ja síce nemám príliš vedomosti o železnici, no tiež si to tak predstavujem.
> Ako asi nahusto bývajú vedľa kolají tie signálne svetlá ? (tak +/- autobus).
> Ak by boli bez zbytočného otálania ich príslušne prepli, asi by sa nič
> nemohlo stať. Predsa Zlínsko nie je na Sibíri, aby z jednej dediny do druhej
> boli stovky kilometrov.
Další informace o konferenci Hw-list