Re: Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)
gatilo
gatilo@centrum.cz
Úterý Květen 8 19:03:18 CEST 2007
8.5.2007, 18:57:10
Take to tak vidim. Ke srazce pravdepodobne doslo pri male rychlosti,
(srovnej skoda cca 1MKC /40MKC pri nedavne srazce na ustecku).
IMHO tedy bud nevypnuli proud 7min pred srazkou / vypnuli jinou trat,
nebo sice vypnuli proud jak je uvadeno, ale strojvudce se rozhodnul
nebrzdit ale dojet do nejblizsi stanice setrvacnosti/samospadem.
S pozdravem Pavel
mailto:gatilo@centrum.cz
--
Milan Mlynarčík napsal:
> Podľa mňa zameriavať sa na otázku vlastného zabrzdenia je smerovanie celkom
> zlým smerom. Keby iní ľudia "nezaspali" vo svojich povinnostiach, tak za tú
> štvrťhodinu by bol strojvodca mašinu zastavil absolútne bez problému (ak by
> nezastavila aj sama :-) ) a ešte mal čas odbehnúť aj na pivo :-)
> Milan Mlynarčík
> ----- Original Message -----
> From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
> To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Sent: Tuesday, May 08, 2007 6:24 PM
> Subject: Re: Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)
> . Pokud je na vlaku, tak brzdí
> celý vlak a tím brzdí i lokomotiva o dost více. Tady byl problém v tom,
> že potřeboval zabrzdit co to šlo, ale bez proudu mu nejde EDB a tak
> musel brzdit jen vzduchem a to jde ne zcela super
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list