ucinnost vykonnych LED

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Úterý Květen 8 18:20:38 CEST 2007

U nekterych materialu dochazi ke stavu nasyceni, aspon nam to kdysi rikali
ve skole. Pak ucinnost klesa. Ale u tribarevnych ledek by to melo byt videt,
predpokladam ze kazda barva bude mit nelinearitu jinou a bude to menit barvu
svetla.
andel

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 08, 2007 4:31 PM
Subject: Re: ucinnost vykonnych LED

8.5.2007, 16:26:56

Nejen zkusenost, ale i znalosti ziskane studiem rikaji ze znacne
nelinearni je predevsim oko.
Ale ledky jsou nelinearni take, se vzrustajici teplotou PN prechodu
mnozstvi vyzareneho svetla klesa, jak zjistite pohleden do datasheetu.
Muzete prosim prozradit co vas vede k tomu svitit v pokoji ledkama ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz