Atmel ISP89

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Úterý Květen 8 16:46:24 CEST 2007

Dobry den.
Omlouvam se za opozdenou reakci, ale deti me nepustily k pocitaci.
> Jo a problem Biprogu vidim v tom, ze je jen pro
> nekomercni pouziti. Za jakych podminek ho lze pouzivat pro komercni ucely?
> Myslim ze by to tu zajimalo vic lidi.
Na stranku jsem napsal, ze    >> biprog je "cardware" pro nekomercni
pouziti<<, ale jak je to s komercnim
jsem opravdu neuvedl. Ono je to ale spatne formulovano. Myslel jsem to
jinak. Pouzivat to muzete
jak chcete. Pouze kdyby to nekdo chtel prodavat (uz jsem byl kontaktovan
v tomto smyslu), tak bych
z toho chtel neco mit.
>  Myslim ze Ponyprogem bych do nej ten program dokazal nacpat.
Melo by to jit, ja jsem to delal take tak.

-----
Od minuleho tydne mam udelany podrobny navod, jak biprog ozivit. Na web
ho dam nekdy pozdeji. Pokud mate
zajem, je tady:
http://web.quick.cz/ruckl/biprog/components/navod_biprog.pdf
Na webu na nej jeste neni odkaz.