Atmel ISP89

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Květen 8 16:26:50 CEST 2007

Ahoj,

budem trosku vyryvat... Preco si nekupite Presto? Myslim si, ze dat tie
2000,- za dobry programator, ktory podporuje velku vacsinu cipov
programovatelnych cez ISP, podla mna nie je az tak vela...

Usetrite kopec casu, je to profi vyrobok, ma urcite support a myslim si, ze
bude vediet naprogramovat aj tie 89LP4051 ci derivaty 51 s ISP. A potom, co
zavazilo v mojom pripade najviac, bolo to, ze je to na USB port, co usetri
dalsie opletacky s prevodnikom USB-RS232 a jeho zhananim. No a nakoniec,
mozete si ho odpisat z dani. Takze ja neviem, ci sa oplati babrat sa s inym
programatorom... Proste zapojite do USB, pripojite ISP a mozete veselo
programovat pod Win co sa Vam zapaci.

A.

> No koukal jsem na ten Biprog a vubec z toho nejsem moudry.  Je v tom
> jednocip a umi to teda spolupracovat s AVR prog a STK500. Nikde jsem se v
>
> popisu nedozvedel, jake obvody lze programovat pod jednim a ktere pod
> druhym
> ridicim programem. Autor rozsiril Biprog i na AT89LP4052, ktere taky
> potrebuju programovat, predpokladam ze zmeny se tykaly pouze jednocipu v
> biprogu. Ale umi to i program v PC? A kdyz tak ktery?
> Po pocatecnim nadseni a realizacnim vystrizliveni :-) s Atmel 89ISP vidim
> ze
> [...]

Mysleli ste si, že o autách viete všetko? NEVIETE!
http://auto.zoznam.sk