Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)
Minář Petr 'měřák'
pminar@centrum.cz
Úterý Květen 8 15:19:20 CEST 2007
No jo, ale vše se týká jednoho jednoduchého přejezdu se závorama a v
jednom směru (jezdím tam denně do práce), tudíž nechápu proč je to
pokaždé jinak (u nás jezdí 1-2 vozy, víc ne).
--
Petr "měřák" Minář
Petr Tomasek napsal(a), Dne 8.5.2007 13:25:
> On Tue, May 08, 2007 at 12:54:27PM +0200, Minář Petr 'měřák' wrote:
>
>> Zdravím,
>>
>> a nevíte někdo, jak se to rozpojuje? Jde o to, že se mi už několikrát u
>> nás stalo, že ten čas pro zvednutí závor je různý, někdy už po 10-20m
>> vzdálenosti vlaku od závor (směrem za) a jindy jsem čekal cca 3-5 minut
>> (vlak už dávno přejel)?
>>
>> --
>> Petr "měřák" Minář
>>
>
> To zavisi preci na tom, kde zacinaji/konci jednotlive tratove useky.
> Tzn., ze kdyz usek konci tesne za prejezdem, tak jakmile z nej odjede
> posledni souprava, prepne se na volno a prejezd muze nahoru...
>
> P.
Další informace o konferenci Hw-list