Nehoda na trati...

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Květen 8 10:18:02 CEST 2007

ja si pamatuju ze se musela spojit mezera na jedny koleji a ta byla dost
daleko od prejezdu, takze pro srandu "nevhodny" .

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jan.kuba
Sent: Tuesday, May 08, 2007 10:03 AM
To: HW-news
Subject: Re: Nehoda na trati...

Jaroslav Kotlaba napsal(a):

>Mel jsem nejakou knizku pro mladez, tam se popisovalo jak funguje
>automatika na zeleznici - kdyz vjede vlak do nejakeho useku na trati
>tak podvozkem zkratuje kolejnice a tim se na navestidle za vlakem
rozsviti cervena.
>Ale asi to nebude tak jednoduche,

 Je to tak jednoduche. Staci opravdu kus dratu a uz to cinka a blika.
Nedy dokonce kdyz hodne prselo, tak se prejezd spoustel sam - v posledni
dobe uz  ale jeden takovy prejezd co cinkal za kazdeho deste uz asi
nejak lip nastavili.....a uz to nedela. ( Vrhavec na Klatovsku) Nekdy se
chystam s dratovym potenciometrem zjistit tu "rozhodovaci"
uroven, pri ktere to zapina....
Jo a kdyz se to spoji, tak po rozpojeni to ma asi 15 sec
setrvacnost......